eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawocwaniactwo sklepu komputerowegoRe: cwaniactwo sklepu komputerowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.glorb.com!indigo.octanews.net!news-out.octanews.net!mauve.octanews.n
    et!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.
    news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-f
    or-mail
    From: "Irokez" <n...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <jeifju$7pa$1@inews.gazeta.pl>
    <4f0f49ab$0$1255$65785112@news.neostrada.pl>
    <4f0f4a7f$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: cwaniactwo sklepu komputerowego
    Date: Thu, 12 Jan 2012 22:20:42 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 27
    Message-ID: <4f0f4eab$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.4.243.102
    X-Trace: 1326403243 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1231 83.4.243.102:2248
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:695893
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:4f0f4a7f$0$1213$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości
    > news:4f0f49ab$0$1255$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Jak wyjdzie ok, to ślij do serwisu Seagate. Wymienią na drugi.
    > kurde węszę dalej... Sklep odda Ci kase a sobie weźmie nowy i
    > sprzeda...ale cyrk
    > Tylko że może sklep dostać taki z naklejką Refurb (ja taki dostałem rok
    > temu) ale sprawny.

    http://www.seagate.com/www/pl-pl/support/warranty_%2
    6_returns_assistance/samsung-warranty-faq

    Ja bym kazał oddać mi dysk i sam bym załatwił. I gwno by mnie obchodziło że
    gdzieś tam poszedł jakby się tłumaczyli. Nie zgadzasz się na ich propozycję
    i odbierasz dysk.
    Wysyłasz do przedstawiciela. Tutaj paragon nie jest potrzebny, decyduje
    gwarancja fabryczna.
    Drukujesz RMA, i wysyłasz kurierem na swój koszt (jak wysyłałem przez
    TanieKrurier za 19 zeta), spowrotem odsyłają na ich koszt. Musisz kurierem
    wysłać.


    Pozdro

    --
    Irokez

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 15.01.12 11:30 K
  • 15.01.12 11:30 K
  • 15.01.12 11:32 K
  • 15.01.12 15:17 Czeslawek
  • 18.01.12 13:50 K
  • 18.01.12 13:50 K
  • 18.01.12 17:08 Czeslawek
  • 18.01.12 17:11 AZ
  • 18.01.12 17:29 Irokez
  • 18.01.12 19:19 Mateusz
  • 18.01.12 20:17 K
  • 18.01.12 20:19 K
  • 18.01.12 20:32 Irokez
  • 18.01.12 20:42 K
  • 18.01.12 21:35 januszek

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1