eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawocwaniactwo sklepu komputerowegoRe: cwaniactwo sklepu komputerowego
  • Data: 2012-01-18 20:42:38
    Temat: Re: cwaniactwo sklepu komputerowego
    Od: K <...@...c> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 18-01-2012 21:32, Irokez pisze:
    > Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości
    > news:jf79fo$1ln$2@inews.gazeta.pl...
    >
    >> Sklep to Gral w Gdańsku/Gdyni, dysk Samsung HM500JI. numer seryjny
    >> oraz numer paragonu mam na zgloszeniu reklamacyjnym. teraz sklep
    >> twierdzi ze moze mi dac pieniadze i paragon (chyba duplikat?).
    >
    > Zaraz bo nie trybię. Zgubiłeś paragon a jednak oni mają numer paragonu?
    > To jak imienny był?

    tak, ale to chyba normalne ze maja przypisany numer paragonu do numeru
    seryjnego dysku. po za tym numer paragonu jest tez na zgloszeniu
    reklamacyjnym ktore otrzymalem.

    > Druga sprawa dostałeś papier zatytułowany "gwarancja" ? kto był
    > gwarantem na nim jak tak?

    Papier zatytulowany jest Zloszenie reklamacyjne xxxxx/xx
    na dokumencie nie jest jednoznacznie napisae kto jest gwarantem.

    > Jak nie to gwarantem jest obecnie Seagate, a ten nic nie utylizuje za
    > kasę tylko zamienia sztukę na sztukę.
    > Ja bym żadał dysku na zasadach jak tutaj:
    > http://www.seagate.com/www/pl-pl/support/warranty_%2
    6_returns_assistance/samsung-warranty-faq
    >
    > a jak nie to potraktował jak próbę wyłudzenia pieniędzy.
    >

    tak tez im napisalem. jutro zadzwonie do samsung polska i do pihu albo
    do uokik.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1