  • Data: 2023-10-21 22:06:08
    Temat: Re: cuchnie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie mam zielonego pojęcia. Byli na miejscu i tak ocenili, albo ocenili,

    Tego nie wiesz. Ale za to możesz opisać jak twoim zdaniem kia zajechała
    jadącemu lewym pasem (ślady się zachowały) BMW drogę na środkowym pasie
    - na którymkolwiek ona by na początku nie była zawsze miała
    pierwszeństwo przy zjeździe na środkowy pas przed BMW na lewym. Wiec na
    jakiej podstawie policjanci mogliby domniemywać zajechanie przez KIA?

    > że dziennikarzy nie należy o tym w tym momencie informować. Ufam, że
    > mieli swoje istotne powody, by tak uczynić.

    Ale ich do tej pory nie podali mimo że dupa im się pali. Brzmi legitne.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!