  • Data: 2005-03-25 22:09:43
    Temat: Re: co zrobic z nieuczciwym lekarzem ?
    Od: "Tomek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Grzegorz" <o...@k...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Najprościej zmienić lekarza. Po za tym, o ile te same badania ma
    > zakontraktowane w NFZ (bo nie podajesz szczegółów, więc trudno mi
    > ocenić), to należy powiadomić Fundusz. Nie wykluczone, że bierze
    > pieniądze z obydwu źródeł, ale to wymaga sprawdzenia, którego Ty raczej
    > nie zrobisz. Po za tym, tak jak napisał Witia, cenę powinieneś znać
    > przed badaniem,a nie po. Po, to po pierwsze możesz nie zapłacić, bo
    > przecież ma to pokryć Fundusz, a po drugie lekarz narusza ustawę o
> [...]
    A to jest akurat jedyny lekarz w okolicy. Tych z NFZ zna ze studiów i daje im
    działki od wziatkowego. Co sobota pije z z ksiedzem a w niedziele z burmistrzem.
    I Twoje rady psu na budę się nie zdały. Ktoś już ładnie napisał jak rozwiązać
    problem. Można ta szlachetną myśl rozszerzyć. Zabrać go do lasu i dać szpadel
    żeby sobie dziure wykopał. Coś mi się widzi że już niedługo lud pracujacy i
    bezrobotny miast i wsi weźmie sprawiedliwość w swoje ręce. Facet, w Polsce
    lekarz jak się pomyli i obetnie pacjentowi zdrową nogę to i tak wygra w sądzie
    bo poszkodowany nie dostanie wózka inwalidzkiego i nie będzie mógł przyjść na
    rozprawę. Jeszcze karę od sądu dostanie. A Ty jakieś dyrdymały że cennika na
    ścianie nie było. Obudź się. Tomek