    From: "Leszek Gutkowski" <l...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: co z drzewami na mojej nieruchomosci??
    Date: Mon, 28 Feb 2005 16:21:08 +0100

    "Robcio" <r...@i...pl> wrote in message
    news:cvuiha$nav$1@news.onet.pl...
    > drzewa do jakichs tam parametrow mozna wyrwac.. potem juz nie
    > Dzialka jest Twoja, ale drzewo jest wszystkich .. kary za rwanie i tak sa
    > za
    > male.
    > Jesli jest do duze zdrowe drzewo licz sie z kosztami rzedu pow. 10tys za
    > jedno.

    Wiem ze prawo prawem,
    ale wydaje mi sie ze to co na mojej dzialce rosnie to moja sprawa.
    No chyba ze sa to rosliny niedozwolone-np do produkcji narkotykow.
    Ciekaw jestem jak to jest w innych panstwach.
    Przeciez jesli przez jakis czas nie zajmuje sie jakas dzialka,
    powiedzmy 50lat ,a na poczatku byla tam laka,
    no i przyjezdzam sobie na moja dzialeczke,
    a tam wyrosl dziki las. I co?
    ja mam full pieniedzy komus placic za to ze drzewko na swojej ziemi
    scinam!!??
    Cos tu jest nie tak!!
    Zaznaczam ze dzialka juz 50lat temu byla przeznaczona pod przemysl
    i w zadnym procencie nie ma bys lasem czy parkiem!!!

    pozdrawiam
    Leszek Gutkowski