  • Data: 2005-02-28 03:45:50
    Temat: Re: co z drzewami na mojej nieruchomosci??
    Od: parma <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek Gutkowski wrote:
    > jestem w posiadaniu dzialki przemyslowej na ktorej rosnie duzo drzewek,
    > No i dowiedzialem sie od drwala pracujacego dla mojego "sasiada
    > dzialkowicza" ze za wyciecie
    > krzewow i drzew rosnacych na tej dzialce musial wlasciciel slono zaplacic
    > :(((
    > Ale nie samemu drwalowi tylko ochronie srodowiska.
    > Przeciez teren jest jego wlasnoscia,a w dodatku w dokumentach nie jest to
    > las tylko teren pod przemysl!!??
    >
    > pozdrawiam
    > Leszek Gutkowski

    Wiesz dlaczego osade w Biskupinie porzucono? Bo im zalewalo. Do
    zbudowania uzyto drewno z wszystkich okolicznych drzew.

    Zanim wytniesz, to poogladaj co dzieje sie z fundamentami budynkow,
    gdzie zbyt duzo powycinano w okolicy. Duze drzewo wchlania srednio 2
    tysiace litrow deszczowki. Jezeli drzew i krzewow nie ma, to woda musi
    gdzies ujsc.