  • Data: 2006-12-13 21:56:00
    Temat: Re: co wolno zabezpieczeniczycielowi mienia ??????????????
    Od: "LILITH" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > p09v

    Witam .Jest to mienie spadkowe (spadek po ojcu) oddane siostrze pod
    dozór za moją zgodą przez komornika (na podstawie wyroku), a
    znajduje się w "barze" którego właściciel nie pozwala siostrze
    wejść na zaplecze gdzie dokonano zabezpieczenia :( .

    Czy można poprosić policję o interwencję w celu wejścia na
    zaplecze????????

    > Mogą ale siostra poniesie odpowiedzialność w razie gdy coś się tym rzeczom
    > stanie

    Z tego wynika że samo zabezpieczenie jest środkiem nie
    wystarczającym aby pozbawić "obecnych posiadaczy ,nie właścicieli"
    możliwości kożystania z mienia ??????

    Pozdrawiam Asia