eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoco robic w sytuacji przywlaszczenia sobie przez kogos moich zdjec? › Re: co robic w sytuacji przywlaszczenia sobie przez kogos moich zdjec?
  • Data: 2002-10-25 16:23:41
    Temat: Re: co robic w sytuacji przywlaszczenia sobie przez kogos moich zdjec?
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Dominik J. Janas" wrote:
    > czy orientujesz sie jakie to moga byc kwoty ktorych
    > powinienem rzadac? czy to ma byc 100, 200 czy 2000 zl?

    Proponowałbym Ci wziąć z tytułu zadośćuczynienia kwotę 3000 zł,
    a z tytułu zadośćuczynienia za bezprawne wykorzystanie zdjęć
    kwotę 2000 złotych.

    > a do prokuratury z czym sie zglosic?
    > z ta plyta CD na ktorej znalazlem ta prezentacje?
    > z wydrukiem mojej strony www na ktorej umiescilem zdjecia?

    Z kopią płytki, z wydrukiem strony, jeśli masz klisze to zrób kopię
    slajdową plus odbitki i też dołącz. Pomyśl kto może świadczyć
    o tym, że są to Twoje zdjęcia, zapytaj tej osoby, czy złoży
    zeznania i jeśli tak podaj jej dane w zgłoszeniu.

    Myślę jednak, że jeśli jest to osoba startująca w wyborach to
    nie zechce robić cyrku i widzieć artykuły w prasie pt.
    "Złodziej kandyduje do rady".

    pozdrawiam
    Arek