  • Data: 2004-07-21 15:53:07
    Temat: Re: co moze kruk ?
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik bd napisał:

    > nie napisal tez, ze chce wpuscic, ale moge domniemac, ze nie chce skoro
    > obawia sie czy moga mu cos wziac.

    I teraz cytuję dwie twoje wypowiedzi. Jeśli nie widzisz różnicy, to po
    co w słowach przepłacać ...:

    Cytat 1: "jas72 pyta czy 'kruk' moze mu cos zabrac w razie odwiedzin."

    Cytat 2: "ze nie chce skoro obawia sie czy moga mu cos wziac."

    To do wafla Pana , sprecyzuj, wedle ciebie OBAWIA SIE czy mogą mu coś
    wziąć, a może PYTA SIĘ czy mogą mu coś wziąć ...

    > no i nie napisal, ze chce...

    A w drugą stronę ?
    Teraz ponownie odsyłam cię do innego wątku :
    <cdleui$mll$1@nemesis.news.tpi.pl> - napisałem, jaś niczego nie
    napisał ... żadnych szczegółów, "światła sprawy" ... pieprzenie o
    szopenie.

    > ??

    Otwierasz przeglądarkę internetową.W polu adresu wpisujesz
    http://www.google.pl/advanced_group_search?hl=pl , W polu "Szukaj
    wiadomości zawierającej *ID wiadomości* wpisujesz podany przezemnie
    Message-ID i klepiesz paluszkiem w klawisz ENTER. Czytaj - negowałeś
    to co ja powiedziałem "dokładnie" moimi słowami.

    Ja hipotetyzowałem : Jaś nie odda towaru. Kruk wystąpi z żądaniem
    towaru. Nie zostanie ono zrealizowane przez jasia ... Kruk bez oporów
    może złożyć w prokuraturze zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia
    przestępstwa na podstawie KK Art 284. § 2. Kto przywłaszcza sobie
    powierzoną mu rzecz ruchomą,podlega karze pozbawienia wolności od 3
    miesięcy do lat 5.

    Sprawa zakończy się standardowo zawiasami (statystycznie 2/5) i
    obowiązkiem np naprawienia szkody, zadośćuczynienia.
    Ów wyrok karny będzie równoznacznie z nakazem zapłaty. Bądź to już z
    nadaną KW < bądź trzebabędzie jedynie wystąpić do sądu o wydanie KW
    dla owego wyroku karnego. Zwróć uwagę, że w tym przypadku Kruk nie
    byłby zobowiązany ponosić jakichkolwiek kosztów związanych z
    wszczęciem postępowania sądowego - Wszak postępowanie Karne jest w tej
    sytuacji za free.

    > prokuratura? chyba nie rozumiesz o czym pisze. :)

    No nie wiem ... Patrz wyżej.

    > pozdr.

    również

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))