  • Data: 2004-07-21 17:31:11
    Temat: Re: co moze kruk ?/troche O
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A. Tesler" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cdm836$lnl$1@ultra60.mat.uni.torun.pl...

    > Jeżeli jednak
    > normalnie Cię zawiadamiają jaki masz problem, kogo reprezentują (okażą
    > pełnomocnictwo) i chcą porozmawiać na ten temat i ustalić jakie masz
    > możliwości wyjścia z problemu

    Heh, nie dalej niz wczoraj zadzwonila do mnie znajoma, ze otrzymala pismo z
    Kruka, ze zalega z płatnosciami za kablowke w kwocie jakies tam. Nie bylo
    tam niestety napisane z jakiego okresu czasu pochodzi rzekoma zaleglosc
    [znajoma twierdzi ze rachunki ma w porzadku], nie bylo chyba pelnomocnictwa
    [ chyba bo nie widzialam umowy na oczy] bylo natomiast napisane ze jesli nie
    ureguluje naleznosci w przeciagu 24 godzin od otrzymania pisma [ list rzecz
    jasna zwykly] to Kruk podejmie dalsze kroki - chyba bylo napisane ze
    skieruje sprawę do sądu. Całość nazywala sie wezwanie do dobrowolnego
    uregulowania dlugu czy jakoś takoś:-) Bylo tez info żeby wyslala kserokopie
    zapłaconych rachunkow Krukowi - znajoma nie czuje jednak potrzeby wydawania
    paru zlotych na fax czy polecony do jakiejs dziwnej firmy. Ja powiedziałam
    jej, zeby pismo od Kruka umieściła w koszu. Ale teraz sie zastanawiam, jak
    Was czytam, czy aby slusznie:-))

    HaNkA