eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoco mi grozi - nie napisze pracy zleconej pracy magisterskiej › Re: co mi grozi - nie napisze pracy zleconej pracy magisterskiej
    From: "Andrzej Wróblewski" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: co mi grozi - nie napisze pracy zleconej pracy magisterskiej
    Date: Wed, 30 Jan 2008 13:04:26 +0100

    > Na jednej z technicznych grup jeden gnoj podal liste tematow prac
    > magisterskich.
    >
    > Zaczalem z nim negocjowac cene za napisanie pracy o wybranym temacie, z
    > _zamiarem_ zainkasowania zaliczki i jej natychmiastowego przelania na OOP
    > (nie odlicze, jestem na liniowym).
    >
    > Co mi _realnie_ grozi, jezeli doprowadze do otrzymania zaliczki (ktora
    > natychmist zostanie przelana na nieszcesliwe dzieci)?
    >
    > Z jednej strony dzialam w zamiarze oszukania kolesia, z drugiej dzialam w
    > szeroko rozumianym interesie spolecznym.

    Pojdz na policje i umow sie z nimi na prowokacje. Pod nadzorem policji
    doprowadz do nawiazania umowy z "leniuszkiem", a wyeilminujesz ze
    spolecznosci akademickiej przynajmniej jednego nieuczciwego. Przez takich
    jak on wielu innych ludzi z "mgr" slyszy wszedzie opinie, ze "nie tytul
    swiadczy o umiejetnosciach"...

    Pozdrawiam,

    Andrzej