    From: "Otaku" <w...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ciekawy problem
    Date: Mon, 14 Nov 2005 16:16:02 +0100

    > U mnie "Wybrany przez Ciebie temat lub post nie istnieje" :-)

    Niestety wygląda na to, że został usunięty, ale sprawa sprowadzała się do
    tego, że jakiś gość chciał wiedzieć jakich środków prawnych może przeciwko
    niemu użyć zazdrosny mąż kobiety, która kiedyś była jego kochanką. Facet
    trochę się wkopał, bo obsmarował ją nieco na w rozmowie z jakimś gościem na
    chacie czy komunikatorze - nie pamietam (chyba myślał, że to nowy kochanek
    tej kobiety) a okazało się, że w rzeczywistości gadał z jej mężem. Niezła
    wsypa. Niektórych tutaj bawił ten post, ale mi się zrobiło szkoda tego
    gościa.

    Pozdr.

    Wojtek