  • Data: 2012-06-22 16:01:06
    Temat: Re: ciekawostka - stosowanie się do przepisów drogowych
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja umiem. I zgodnie z polskimi przepisami i zgodnie z wersją Dworaka.
    > Ból w tym, że w zależności od regionów jedna z wersji przeważa i
    > konflikty są na porządku dziennym. I to nawet wśród wyroków sądowych, o
    > ile mi wiadomo, są różne interpretacje stosowane.

    A, i zanim zaczniesz mnie przekonywać, że Twoja Interpretacja Jest
    Najtwojsza, to powiem ci, wali mnie to centralnie i po bokach. Dyskusji
    o rondzie się naczytałem swojego czasu z 4 tomy Po 1000 kartek. Fakt
    jest faktem, przepisy temat traktują po macoszemu i istnieją różne
    sposoby jazdy i skutkują one konfliktami na drodze.

    Osobiście zalecam jazdę wg Dworaka (choć zmodyfikowaną o to, że jak
    najbardziej używam kierunkowskazów przed rondem, zwłaszcza prawego), ale
    z pełną ostrożnością i świadomością, że nie jest to technika dająca się
    w 100% obronić w świetle PoRD i część osób jeździ zgodnie z przepisami i
    trzeba uważać, żeby nie wejść z nimi w konflikt jeżdżąc ,,na Dworaka''.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek