  • Data: 2006-08-10 12:10:59
    Temat: Re: ciąża a nowa umowa
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zbihniew" <z...@a...me> napisał w wiadomości
    news:ebf3dh$3f0$1@opal.icpnet.pl...

    > Czemu nie? Powiedzmy, że jest teraz ok. 30go miesiąca. Wszystko się
    > zgadza.

    bardzo naciaganie, to by sie zgadzalo jakby dopiero co sie wlasnie
    rozpoczal 8 miesiac, a termin byl na samiuski poczatek pazdziernika, moze
    tak jest :) ale napisane tekst napisany jest w taki sposob ze akurat
    pierwsze co czlowiekowi na mysl przychodzi to 10-cio miescieczna ciaza

    wez pod uwage ze mamy dopiero 10-08, a wiec do pazdziernika mamy ponad 1,5
    miesiaca, stwierdzenie jestem w 8 miesiacu tez raczej kojazy sie bardziej
    z faktem ze ten miesiac jest juz zaawansowany, wiec termin razej koniec
    sierpnia powinien byc ;)

    wiem czepiam sie, ale jak juz napisalem moje pierwsze skojazenie bylo
    wlasnie takie jak powyzej