  • Data: 2003-07-24 10:05:25
    Temat: Re: chwasty na posesji!!!
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PEPE" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:bfmbqj$5eg$1@skipper.rmf.pl...
    > witam!
    > czy ktoś mi podpowie na jakiej podstawie pogonić sąsiada,
    > który tak zaniedbał swoją działkę, że bujny las chwastów
    > rozsiewa się po okolicy, a winowajca bimba sobie z sąsiadów,

    Winowajca? Oh, twierdzisz, że złośliwie zasadził chwasty i je złośliwie
    rozsiewa?

    Wiesz, nasiona mają to do siebie, że mogą przebywać spore dystanse - wydaje
    ci się, że gdyby u nie go nie było 'chwastów', to i nigdzie w okolicy żadne
    by się nie pojawiały?

    Poza tym co to jest 'chwast'? Np. wg. encyklopedii taki rdest ptasi jest
    niby chwastem, ale jest także rośliną leczniczą.

    Reasumując - czepiacie się jak rzep psiego ogona.

    > za nic mając to, że co roku w trudzie i znoju przez niego plewią
    > i opryskują swoje posesje z uporem Syzyfa...

    Wiesz, równie dobrze on może się czepiać was, że zatruwacie okolicę jakimiś
    chemikaliami. Ba! Nawet miałby do tego większe prawo!