  • Data: 2002-05-14 22:15:04
    Temat: Re: chcesz rachunek? to doplac!
    Od: "WIDZI" <w...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jechalem samochodem, zobaczylem reklame, zadzwonilem, ustalilismy cene
    > i towar przyjechal dnia nastepnego

    > hmmm... mysli, ze pomoze?
    > myslalem raczej o jakims inspekcji handlu czy co...

    Myślę że wystarczy aby zrobili im kontrole, a jeśli jesteś w stanie
    udowodnić ta sytuacje lub cos znajda to współczuje tej firmie.
    Znajomy kiedyś przez bałagan w firmie nie wystawił faktury VAT za naprawę
    sprzętu pół roku go ciągali i przez przypadek wyciągnęli mu kilka innych
    niedociągnięć.

    Napisz jeszcze co zrobiłeś dalej? Ja bym odmówił przyjęcia towaru.