eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawochcą mi zwiększyć zakres obowiązków pracy - jakie mi przysługują prawa? › Re: chcą mi zwiększyć zakres obowiązków pracy - jakie mi przysługują prawa?
    From: "figo fago" <p...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: chcą mi zwiększyć zakres obowiązków pracy - jakie mi przysługują
    prawa?
    Date: Wed, 25 Jun 2008 12:13:05 +0200

    Faktycznie, nie sprecyzowałem: zwiększenie ilości pracy i zwiększenie liczby
    obowiązków.
    Właśnie o to chodzi że wyrobię się w ciagu 8 godzin ale będzie to blisko
    granicy mojej wytrzymałości fizycznej i psychicznej.
    Tak więc chcę wiedzieć jakie sa moje prawa w tym momencie i jak najwięcej
    ugrać finansowo.