eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawochcą mi zwiększyć zakres obowiązków pracy - jakie mi przysługują prawa? › Re: chcą mi zwiększyć zakres obowiązków pracy - jakie mi przysługują prawa?
  • Data: 2008-06-25 11:31:07
    Temat: Re: chcą mi zwiększyć zakres obowiązków pracy - jakie mi przysługują prawa?
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    figo fago pisze:

    > 1. czy mogę się nie zgodzić na proponowane mi nowe warunki tzn. na wysokość
    > "ochłapu"?

    Pewnie.

    > 2. jesli się nie zgodzę czy pracodawca ma prawo mnie zmusić bym zwiększył
    > swoja wydajność?

    Nie zmusić. Ma prawo cię wylać.

    > 3. czy w związku z tym maja prawo mnie ukarać, zabrac comiesięczną premię
    > itp?

    Wylać. powinni ci dać wypowiedzenie zmieniające, ale pewnie na to nie
    wpadną :(

    > 4. czy mają jakiekolwiek prawa mnie straszyć "że jak sie nie zgodzisz
    > to..."?

    Oczywiście. Jesteś pracownikiem a nie właścicielem urzędu. Jak się nie
    podoba to wypad.

    A tak prawdę mówiąc, to myślę że jakby się dobrze zorganizowali to
    wystarczyłaby 1/2 urzędników.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."