  • Data: 2003-07-08 11:16:57
    Temat: Re: chamstwo i złodziejstwo w ING
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ponieważ trudno mi jest zweryfikować Twoje informacje, bo są cokolwiek zbyt
    chaotyczne, jak na mój stan ducha, to tylko poradzę Tobie, oraz innym
    ewentualnie czującym się pokrzywdzonymi w tej sprawie wystosowanie pisma do
    Nadzoru Bankowego NBP. Sprawdzą, wyjaśnią i ewentualnie spowodują ukaranie
    winnych zaniedbań. Jeśli wierzyć Twojemu opisowi, to mają tam potworny
    bajzel w papierach. Bank nie może odmówić dłużnikowi podania wysokości
    wierzytelności, tym bardziej jeśli to jest poręczyciel. To jest kretynizm.
    Powinni Cię wezwać na piśmie do uregulowania określonej kwoty już na
    początku.