  • Data: 2013-11-02 10:39:06
    Temat: Re: były pracodawca udziela informacji bez mojej zgody
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    "andromeda" <j...@e...com.pl> wrote in message
    news:l5237o$uj2$1@node1.news.atman.pl...
    > Ja się nie zgadzam z treścią tych referencji, a więc kłamie.

    klamie jezeli to co mowi odbiega od rzeczywistosci (nie od twojej
    opinii)

    jezeli nagrasz taka rozmowe i jestes w stanie udowodnic ze klamie
    byc moze bedziesz w stanie cos ugrac w sadzie - wez pod uwage ze
    jezeli klamie tobie to ciezko bedzie udowodnic ci jakies straty
    czy problemy z tego tytulu, a dokladnej tresci rozmow z innymi
    potencjalnymi pracodawcami nie znasz

    > Temu Pracodawcy nie udzielałem pozwolenia na udzielanie tego rodzaju
    > informacji.

    bez znaczenia, jezeli opisuje fakty (nie bedace danymi osobowymi
    itd. itp.) to moze udzielac nie interesujac sie twoim zdaniem na
    ten temat

    jezeli ty powiesz bezrobotnemu koledze przy piwie ze spoznial sie
    z wyplatami to tez udzielasz 'negatywnych' informacji o pracodawcy
    potencjalnemu pracownikowi i pracodawca tez moglby sobie tego nie
    zyczyc, tyle ze o ile fakt taki mial miejsce to tez nie ma w tej
    sprawie nic do powiedzenia

    > Czyli nagranie rozmowy i na youtube, albo nagranie mojej opinii i na
    > youtube.

    udostepnianie nagran z rozmow moze byc dosyc skomplikowane z prawnego
    punktu widzenia, popatrz do archiwum temat byl przerabiany kilka razy
    w ostatnich miesiacach

    --
    http://db.org.pl/