  • Data: 2013-11-06 14:26:01
    Temat: Re: były pracodawca udziela informacji bez mojej zgody
    Od: andromeda <j...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 06 Nov 2013 11:54:56 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Opinie są z definicji prawdziwe. Przecież pracodawca zapewne nie zarzuca
    > kłamliwie, że pracownik coś ukradł (a tego nie zrobił), tylko go ocenia
    > - kłótliwy, niezorganizowany, uparty, przemądrzały - niektóre z tych
    > cech ujawniają się u wątkotwórcy po samej lekturze wątku.

    Uparty -to zazwyczaj bywa zaletą, kłótliwy -ja w swoim wątku kłóciłem się
    na 26 odpowiedzi aż 7 razy... ale prosiłbym aby nie wykraczać poza ramy
    poruszanego wątku.

    Kłamstwem chyba jest stwierdzenie byłego Pracodawcy jeżeli stwierdził że
    pracownik czegoś nie robił jeżeli wykonał zgodnie ze swoimi obowiązkami.
    Dowiedziałem się co było poruszone w rozmowie i wiem że pewne fakty które
    zaistniały podczas pracy zostały zmienione -to chyba jest już kłamstwem.

    Świetnie jest wiedzieć że ja również mogę opierając się na prawdziwych
    faktach też wystawić opinię o danym zakładzie -zakład pracy nie jest już
    chroniony Ustawą o ochronie danych osobowych więc nazwę zakładu spokojnie
    mogę swobodnie rozpowszechniać przedstawiając w niekorzystnym świetle
    opierając się wyłącznie na prawdziwych wydarzeniach, a nie na plotach.

    Pozdrawiam
    Artur