  • Data: 2010-08-21 03:17:13
    Temat: Re: brak poduszek
    Od: Maurycy Menke <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik niusy.pl napisał:

    > Ale w takim zakresie w jakim Ty również miałeś optymistyczne przekonanie ?
    >
    > Nie mogłeś go sprzedać kolejnej osobie tkwiąc w tym przekonaniu ???
    >
    > To jest chyba realny problem a nie uwarunkowania techniczne, że tam
    > jakiś napis miał być a nie było itp itd

    Zapewne właśnie tak by było - przy ewentualnej sprzedaży podałbym tak
    samo fałszywe informacje, opierając się na otrzymanych. Nieznajomość
    faktów nie zwalniałaby mnie jednak z odpowiedzialności. To niestety
    sprawa dla sądu, który musi rozstrzygnąć, czy winny jest
    niedoinformowany/cwaniacki sprzedający czy też winny sam sobie jest
    gapowaty kupujący (czyli ja). Teraz już mam nauczkę, szkoda że takim
    kosztem.