eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobrak karty gwarancyjnej w jęz. polskim › Re: brak karty gwarancyjnej w jęz. polskim
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.cyf-kr.edu
    .pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.router!news
    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: brak karty gwarancyjnej w jęz. polskim
    Date: Sat, 25 Aug 2007 06:52:18 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 21
    Sender: a...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <2...@z...router>
    References: <fam86d$e28$1@news.onet.pl> <famaks$3vh$2@inews.gazeta.pl>
    <b...@z...router> <fanmmk$qn5$2@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: cm152.omega227.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1187996130 16016 218.186.227.152 (24 Aug 2007 22:55:30 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Aug 2007 22:55:30 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:482508
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 24.08.2007 Michał Trych <m...@U...TO.trych.pl> napisał/a:
    >
    >> Eee, no chyba nie zupełnie....
    >> To idzie tak (mowa rzecz jasna o sprzedaży konsumenckiej)
    >> Art. 13. u. 3. Oświadczenie gwarancyjne powinno być sformułowane zgodnie z
    >> wymaganiami określonymi w art. 3 ust. 1 zdanie pierwsze.[..]
    >> A więc art. 3. u.1. Sprzedawca dokonujący sprzedaży w Rzeczypospolitej
    >> Polskiej jest obowiązany udzielić kupującemu jasnych, zrozumiałych i
    >> niewprowadzających w błąd informacji, wystarczających do prawidłowego i
    >> pełnego korzystania ze sprzedanego towaru konsumpcyjnego.
    >> Sądzisz, że po seczuańsku będzie jasno i zrozumiale? :)
    > napisal o karcie gwar. a nie instrukcji. o ile sie nie myle, gwarancja
    > jest dobrowolna sprawa sprzedawcy- moze ja dac, lub nie, tak wiec jak
    > ktos wczesniej napisal, moze jej wcale nie byc. to ze karta jest, pewnie
    > nie podbita, to inna sprawa.

    Masz czarno na białym w zacytowanym przeze mnie, a powtórzonym
    przez Ciebe fragmencie Ustawy, że dotyczy także gwarancji.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1