  • Data: 2009-06-13 06:15:08
    Temat: Re: brak badań technicznych pojazdu - co grozi?
    Od: "Nostradamus" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:h0tdmd$pj9$1@news.onet.pl...
    > "Nostradamus" <n...@w...pl> napisał
    >
    > W przepisach nie ma też mowy o tym, że tablice muszą być legalne,
    > niezniszczone,

    Serio? Zajrzyj do kodeksu.

    >To samo jest z potwierdzeniem badań technicznych. Co z tego, że masz DR,
    >jeśli jest on niekompletny?

    Najpierw do kodeksu zajrzyj a nie pitol co ci ślina na klawiaturę
    przyniesie.

    > Ale jednocześnie może być bez ostatniej strony albo zalany wodą i przez to
    > nieczytelny?

    Może. Zabiorą ci go i prześlą do WK dając ci pokwitowanie.

    > Wypisują 96. Jak sobie poguglasz po odpowiednich stronach, to sporo Ci
    > tego wyskoczy.

    Może jakiś konkretny link ? Tylko nie do wypowiedzi jakiegoś półgłowka.

    > A proszę Cię bardzo. Ja też nie zwykłem po raz n-ty wyjaśniać rzeczy,
    > które jest w stanie zrozumieć 10-latek.

    Powtórzenie 10 razy głupoty wyssanej z palca nie uczyni z niej mądrości.

    A miało być EOT ((

    Leszek