  • From: <1...@1...invalid>
    Subject: Re: błędna informacja na opakowaniu urządzenia.
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sun, 9 Sep 2012 18:27:28 +0200

    John Kołalsky w <news:k2i8ur$ckk$1@mx1.internetia.pl>:

    > Użytkownik <1...@1...invalid>

    ^^^^^^^^^^^^^

    > Ja nie umiem ?! Chyba Ty.

    > Może mam coś z oczami nie tak, ale widzę dwie linie.

    A ja widzę 7:
    Idealny do - czcionka A
    każdego - czcionka B
    łącza internetowego - czcionka A
    wsparcie dla dwóch typów podłączenia - czcionka C
    ADSL (annex A) - czcionka D
    Dialog

    > W pierwszej "dla
    > każdego łącza xx" a w drugiej "annex A"

    Masz coś z oczami. Annex A jest najpierw, potem są wymienieni dostawy,
    którzy świadczą usługę w oparciu o ten annex

    > w rodzaju pierwsza "na paliwa ciekłe" a druga "na benzynę". Mam z tego
    > wnioskować, że tylko na benzynę ? A czemu ?

    No to lej sobie benzynę z butelki z napisem benzyna w pierwszym wierszu i
    np. lakowa w drugim, i miej pretensje do sprzedawcy tej benzyny, że samochód
    nie jedzie na "benzynie lakowej", przecież to benzyna...

    > Nie wystarczy "dla każdego łącza xx" ?

    Po pierwsze nie było informacji "dla każdego łącza Dialog", po drugie jak
    widać router z pudełka, na którym nie pisało, że wspiera annex B nie działa
    z annexem B.

    Po trzecie jak cos jest do wszystkiego, to jest do dupy.

    I przewrotnie napiszę tak:
    każdy router firmy Pentagram,
    który miałem możliwość używać
    miał jakąś wadę
    1 sie zepsuł po 2 miesiacach
    2 sie zepsuł po tygodniu
    3 w enkapsulacji VC-MUX nie potrafił wysyłać z prędkością łącza, przy
    połaczeniu komputer-router przez WiFi. [1]

    Jak widzisz nie chodzi tu o Twój router, ani router cyklisty, ani Gotfryda
    pomimo, że w powyższej informacji znajdują sie słowa *każdy router*

    [1] max to było jakieś 2Mbps na łaczu 4Mbps po zmianie na LLC nie ma
    problemu, ale oficjalnie dostawca zaleca VC-MUX w instrukcji...

    --
    'Tom N'