  • Data: 2011-03-03 20:56:54
    Temat: Re: błąd kasjera w banku
    Od: "Hades" <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Liwiusz"

    > Znam taki żart, może oparty na fakcie, jak przed wojną klientka wypłacała
    > pieniądze z banku. Zorientowała się, że dostała więcej, podeszła więc do
    > okienka i mówi, że dostała za dużo i chce zwrócić. Na to pracownik powiedział:
    > "Szanowna pani, kasjer banku PKO nigdy się nie myli" i zamknął okienko :)
    > Liwiusz

    A pamieta ktos jak to kilka lat temu pewnemu mlodemu czlowiekowi
    w wyniku bledu systemu bankowego pojawila sie niespodziewanie na
    jego koncie spora gotowka? Cos mi sie przypomina ze wtedy kwestia
    zwrotu gotowki nie byla chyba tak oczywista i zalezala (chyba) od dobrej
    woli "obdarowanego". Tak bylo?
    AM