eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobilety komunikacji miejskiej › Re: bilety komunikacji miejskiej
  • Data: 2005-02-26 23:15:57
    Temat: Re: bilety komunikacji miejskiej
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Luka wrote:
    > witek napisał:
    >
    >
    >
    >>zgłoś kierowcy, że kasownik jest zepsuty i "zepsuł" ci bilet.
    >>W każdym razie na pewno do twoich obowiązków należy upewnienie się, czy
    >>bilet został skasowany poprawnie.
    >>Właśnie z ego powodu "wożę" ze sobą telefon do nadzoru ruchu i innego
    >>tego typu ważnch instytucji.
    >>
    >>
    >
    >
    > przyjacielu, przeciez jego obowiazkiem nie jest informowanie kogokolwiek
    > o tym, ze kasownik nie dziala, a tylko dobra wola. obowiazkiem
    > przewoznika natomiast jest zapewnienie prawidlowego dzialania urzadzen w
    > pojezdzie, szczegolnie takich ktorych niesprawnosc naraza jego samego
    > (przewoznika) na straty, tak czy nie?

    tak.
    a obowiązkiem podróżnego jest posiadanie prawidłowo skasowanego biletu,
    jeżeli nie można prawidłowo tego zrobić, lub automat zniszczył bilet, to
    należy to zgłosić przewoźnikowi.
    I nie, że automat jest zepsuty, tylko fakt niemożności skasowania biletu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1