  • Data: 2002-10-18 06:16:14
    Temat: Re: bilet u kierowcy i odliczona kwota
    Od: "PK" <skalar7@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek napisał(a) a ja odpowiadam:
    > No i nie sprzedał;)

    :P świetnie ucięte, żeby zmanipulować moją wypowiedź :PPP
    jak już sprzedaje to ma obowiązek.
    Ciekawe co byście powiedzieli na taki przypadek:
    -wsiadam do autubusu, MAM DROBNE, ale pan kierowca stwierdza, że nie ma
    czasu na sprzedawanie, bo mu sie opóźnienie robi. Sytuacja w sumie nie
    odbiega od poprzedniej, bo załóżmy, że w regulaminie jest, że sprzeda jeśli
    będzie miał czas.
    Czy naprawde nie wiedzicie idiotyzmu tej sytuacji? Towar jest w ofercie a
    sprzedawca odmawia jego sprzedaży, bo tak i już?
    Jakoś mnie nikt nie przekonał, że kierowca miał rację. Wszystkie w zasadzie
    odpowiedzi brzmiały: nie ważne, że kierowca sprzedaje bilety, ty masz
    obowiązek wsiąść z biletem do autobusu, bo kierowca może mieć kaprys ci go
    nie sprzedać i będzie miał rację. Bez sensu.
    P.