  • Data: 2002-10-18 12:11:24
    Temat: Re: bilet u kierowcy i odliczona kwota
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 18 Oct 2002, PK wrote:
    [...]
    >+ Ciekawe co byście powiedzieli na taki przypadek:
    >+ -wsiadam do autubusu, MAM DROBNE, ale pan kierowca stwierdza, że nie ma
    >+ czasu na sprzedawanie, bo mu sie opóźnienie robi. Sytuacja w sumie nie
    >+ odbiega od poprzedniej, bo załóżmy, że w regulaminie jest,
    >+ że sprzeda jeśli będzie miał czas.

    Zapewniam cię że w regulaminie jest.
    A dokładniej w "taryfie":
    http://www.kzkgop.com.pl/cennik/taryfa/
    Patrz § 6.3

    >+ Czy naprawde nie wiedzicie idiotyzmu tej sytuacji?
    >+ Towar jest w ofercie

    Mylisz się. To jest *usługa*, a bilet nie jest w tym przypadku
    towarem tylko dowodem zapłaty za usługę :)

    >+ a sprzedawca odmawia jego sprzedaży, bo tak i już?

    To jest inna sprawa.
    Patrz punkt poprzedni: "dopuszcza się...".
    Co do *moich* zastrzeżeń, to owszem - mam, ale inne; to mianowicie,
    że np. we wspomnianym KZK (w odróżnieniu od komunikacji w dajmy na to
    Krakowie) jeśli kierowca nie ma biletów to winien jest pasażer...
    [...]
    >+ bez sensu.
    O logice to poczytaj na pl.*.podatki ;>

    Pozdrowienia, Gotfryd