    From: "MKI" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bezumowne zajmowanie lokalu- wywalilem lokatora na bruk
    Date: Tue, 21 Mar 2006 09:51:23 -0000

    > A kwestię różnic pomiędzy samowolą przy ważnej umowie a samowolą przy
    > naprawdę bezumownym zajmowaniu mieszkania zostawiam już autorowi wątku
    > pod rozwagę.

    Caly watek powstal wlasnie po to aby forumowicze wypowiedzieli sie na temat
    oplacalnosci takiego postepowania przy zalozeniu ze
    lokator zajmuje lokal bezumownie. Mysle ze to mogloby pomoc tysiacom ludzi w Polsce
    bedacym w takiej samej sytuacji jak moja. Mam
    wrazenie ze nie chcesz zajac jednoznacznego stanowiska w tej sprawie. Oczywiscie
    twoja decyzje szanuje.
    Pozdrawiam :)