  • Data: 2006-03-21 09:57:26
    Temat: Re: bezumowne zajmowanie lokalu- wywalilem lokatora na bruk
    Od: "MKI" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Np. możesz przy okazji zostać oskarżony o pobicie oraz o kradzież
    > wartościowych rzeczy.

    Dowod.... Dawod jakis.... przeciez powiedziec mozna wszystko. Do pobicia nie doszlo,
    rzeczy nie zostaly zniszczone i nic nie zostalo
    ukradzione...

    > Pomijając fakt, że przez najbliższy miesiąc zapłacisz mu jeszcze za
    > wynajem np. pokoju w hotelu, bo jak zdążyłem się zorientować w wątku
    > wywaliłeś go ciut za szybko.

    Mysle jednak ze terminy zostaly dotrzymane patrz watek wyzej - wyjasnilem jeszcze raz

    > Myślę, że jak popłyniesz na parę tysięcy to będzie to już
    > satysfakcjonujące dla wyrzuconego lokatora.

    no napewno, tylko pytanie czy lokator dostanie to pare tysiecy...
    na jakiej podstawie mialby dostac to odszkodowanie?