  • Data: 2006-03-21 09:44:16
    Temat: Re: bezumowne zajmowanie lokalu- wywalilem lokatora na bruk
    Od: "MKI" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja gratuluje! Co prawda teoretycznie ma prawo sie teraz szarpac o
    > przywrocenie naruszonego posiadania, ale nie sadze zeby miala na to ochote,
    > a jest tyle sposobow na opoznianie postepowania cywilnego, ze zdazy osiwiec.
    > Spor jest tylko cywilny wiec policji nic do tego.

    Ciekawe czy prawa potraktuje nas na rowno. Tzn ta kobieta ewidentnie wyludzila to
    mieszaknie a jednak nikt nie jest w stanie mi
    pomoc, prawo traktuje mnie jak to ja bym byl zlodziejem. Moze teraz prawo oleje moja
    kochana lokatorke?

    Pytanie tylko po co takie prawo? Czy ustawodawca w zamysle mial zmuszanie obywateli
    do samosadow? Bo na to mi to wyglada...