  • Data: 2006-03-21 10:47:22
    Temat: Re: bezumowne zajmowanie lokalu- wywalilem lokatora na bruk
    Od: "MKI" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tym bardzije, ze moze na drodze cywilnej dochodzic niezaplaconego
    > czynszu - co serdecznie polecam, bo inaczej takie gnoje nieplacace beda
    > sie czuly bezkarne... A jak komornik odwiedzi takiego "lokatora"...

    pozew do sadu na kwote 3700 wplynol 6 marca- teraz czekam na jakas odezwe i na wyrok
    a potem w te pedy do komornika... pieniadze nie
    sa moim zmartwieniem bo to akurat mozna w miare prosto odzyskac no i oczywiscie
    dostane 11,5% :) zaden bank nie da mi takich odsetek
    :))

    jedynym moim zmartwieneim jest odzyskanie lokalu :(