  • Data: 2006-03-21 02:47:57
    Temat: Re: bezumowne zajmowanie lokalu- wywalilem lokatora na bruk
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    MKI wrote:

    > Teraz pytanie: czego moge sie teraz spodziwac? jakie konsekwencje moga byc wobec
    mnie wyciagniete?

    Np. możesz przy okazji zostać oskarżony o pobicie oraz o kradzież
    wartościowych rzeczy.
    Pomijając fakt, że przez najbliższy miesiąc zapłacisz mu jeszcze za
    wynajem np. pokoju w hotelu, bo jak zdążyłem się zorientować w wątku
    wywaliłeś go ciut za szybko.
    Myślę, że jak popłyniesz na parę tysięcy to będzie to już
    satysfakcjonujące dla wyrzuconego lokatora.