eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobezprececensowy zamach na wolnośćRe: bezprecedensowy zamach na wolność [Amerykański FB złamał Konstytucje RP cenzurą prewencyjną?]
  • Data: 2022-01-08 01:08:48
    Temat: Re: bezprecedensowy zamach na wolność [Amerykański FB złamał Konstytucje RP cenzurą prewencyjną?]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > Dla mnie to jest dylemat gdzie zakreślić granice ingerencji państwa. Jak
    > bardzo chronić tych co są, przepraszam, kretynami i nie do końca
    > ogarniają ciąg przyczynowo-skutkowy. W tym sensie, byłbym chyba nawet
    > bardziej skłonny pozwolić na takie działania monopoliście niż
    > drukarzowi, który odmawia przyjęcia zlecenia na broszurki lgbt.
    > Monopolistą trudniej się manipuluje prymitywną demagogią.

    Zadziwiająca logika.

    (Niemal) monopoliście powinno być wolno mniej w stosunku do
    klienta/użytkownika niż drukarence z bardzo liczną konkurencją
    dopóki nie ma "zmowy drukarenek". Dla mnie liczy się najbardziej jak
    dotkliwa jest "(realna) strata przez odmowę", czy jest to strata
    "15 minut" przed zadzwonienie do konkurencji.

    --
    A. Filip