eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobezprececensowy zamach na wolność › Re: bezprecedensowy zamach na wolność [Amerykański FB złamał Konstytucje RP cenzurą prewencyjną?]
  • Data: 2022-01-08 01:31:31
    Temat: Re: bezprecedensowy zamach na wolność [Amerykański FB złamał Konstytucje RP cenzurą prewencyjną?]
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-01-08, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > Zadziwiająca logika.

    Logika bilansu strat społycznych.

    > (Niemal) monopoliście powinno być wolno mniej w stosunku do
    > klienta/użytkownika niż drukarence z bardzo liczną konkurencją
    > dopóki nie ma "zmowy drukarenek". Dla mnie liczy się najbardziej jak
    > dotkliwa jest "(realna) strata przez odmowę", czy jest to strata
    > "15 minut" przed zadzwonienie do konkurencji.

    To jest logika bezwarunkowej litery prawa przed logiką faktycznych
    działań. Taka logika działa wtedy, gdy większość gra ucziciwie na
    określonym poziomie dojrzałości społecznej. Od kilku lat to ostatnie
    słabo w praktyce działa.
    Paradoksalnie jest to w jakimś stopniu wina Tuska.

    --
    Marcin