  • Data: 2022-01-30 00:37:22
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-01-29, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Super. A tu masz dane:
    >
    > https://twitter.com/Robert39937010/status/1486782337
    601966081/photo/1
    > (uprzedzając - na podstawie danych z MZ)
    >
    > Udział zaszczepionych pełną dawką w społeczeństwie w społeczeństwie - 56,7
    > Udział zaszepionych pełną dawką wśród zakżonych - 59,5

    Co jak już wspomniano nie musi wcale oznaczać przeciwskuteczności
    szczepionek.

    A takich "szczęść" ja też znam całkiem sporo. Ostatnie, mój osobisty
    teściu dostał niedawno kowida. Szwagierka spędziła z nim w domu
    (post-prlowskie m3) kilka dni i jest negatywna. Oboje po trzech dawkach.
    Jak to nie szczepionka to co? Zdrowy wiew wielkiej płyty?

    --
    Marcin