  • Data: 2022-01-25 00:45:57
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.01.2022 o 20:19, n...@o...pl pisze:

    > Rakiem czy wirusem powodującym raka?

    To była raczej podpowiedź skąd szury biorą swoje teorie.
    Coś gdzieś tam usłyszą, coś przeczytają, coś wyrwą z kontekstu, coś
    przekręcą celowo... i wychodzi im, że rakiem można się zarazić.
    Zastanawia mnie, czy ci niby poważni ludzie powtarzają te brednie
    nieświadomie z wrodzonej głupoty, czy dlatego, żeby nie podpaść swojemu
    skretyniałemu elektoratowi.

    Pozdrawiam
    Piotr