  • Data: 2022-01-25 08:21:01
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.01.2022 o 03:12, Marcin Debowski napisał:

    > Znacząco chocby zmniejsza ryzyko hospitalizacji a infrastruktura w
    > Polsce jest dawno przeciążona. Wszystko od wielu miesięcy kręci się
    > wokół duszących się kowidowo ludzi, a inne choroby w tym czasie nie
    > zniknęły.

    Możliwe, że tak jest (się okaże w najbliższym czasie, ale nieważne,
    nawet załóżmy, że tak jest), dalej - wprowadzenie certyfikatów ma
    jedynie sens, gdy zmniejsza to rozprzestrzenianie się wirusa, czyli gdy
    szczepionka hamuje transmisję. Więc próba wprowadzenia wymagania takich
    certyfikatów jest albo próbą zaprzeczenia właśnie tego, że jedynie
    zmniejsza ryzyko hospitalizacji, albo niebezpieczną i nieuzasadnioną
    próbą wprowadzania totalitaryzmu.

    --
    http://zrzeda.pl