  • Data: 2022-01-22 20:47:02
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.01.2022 o 20:15, Kviat pisze:

    > A skoro ta "jakaś tam skuteczność" w badaniach wychodzi, że ma 70-90%
    > skuteczności czy jakoś tak, to znaczy, że fałszują badania?

    Wychodzi im 70-90% skuteczności w zapobieganiu zakażeniu (bo tak jest
    definiowana skuteczność szczepionki) omikronem? Dawaj te badania to
    zobaczymy.

    > Widocznie dane pokazują, że jest.

    A pokazują?

    > Jestem przekonany, że to ty źle interpretujesz dane, a nie oni.
    > Jakie jest prawdopodobieństwo, że tylu naukowców na raz, którzy zajmują
    > się szczepionkami od lat, opracowują szczepionki, dopuszczają
    > szczepionki do użytku, w różnych miejscach na świecie, w różnych
    > naukowych instytucjach źle interpretuje dane, a ty dobrze?

    Dobra - dawaj te dane i badania po przepisowych dwóch dawkach to
    zobaczymy. Na razie nie podałeś żadnych konretów dotyczących
    skuteczności ochrony przed zakażeniem omikronem.

    > Że nikt z nich nie zauważył, że nie działają?

    Obstawiam, że zauwazyli. Dlatego nagle wszyscy piszą o "skuteczności
    ochrony przed ciężkim przebiegiem". Jakaś nowomoda że ponoć szczepionki
    niegdy nie chroniły przed zakażeniem (nie jesteś pierwszy).

    > No i jak się okazało, że warto wziąć trzecią, to za karę, że nas
    > oszukali nie będziemy się szczepić.

    Gdzie to wyczytałeś?

    > To logiczne.

    NIespecjalnie. Ale skoro tak uważasz?