    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Date: Fri, 21 Jan 2022 12:37:40 +0100 (CET)
    <sr95k9$709$1@gioia.aioe.org> <AI4CJ.3683$uD6a.2365@fx07.ams1>
    <src2hc$4eg$1@gioia.aioe.org>
    <61d99b65$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>
    <srcmve$1tul$1@gioia.aioe.org>
    <61d9e639$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <%R4DJ.15762$0Kl7.13652@fx11.ams1>
    <61dd175b$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <srjopp$130j$1@gioia.aioe.org>
    <1afs1dnlsnh9k.1l12ciiq8ll2j$.dlg@40tude.net>
    <61dd8792$0$543$65785112@news.neostrada.pl> <srk39k$deg$1@gioia.aioe.org>
    <61ded3a0$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <srmor1$13ie$1@gioia.aioe.org>
    <1e3y64i72r74q$.9gtqq7y3ydn3$.dlg@40tude.net>
    <1...@4...net>
    <dau4eyqanrrh$.1tlthlyyh1t91.dlg@40tude.net>
    <dy0n159srh19$.51p0k5f6a5o5.dlg@40tude.net> <a...@w...eu>
    <sse519$ij0$1@gioia.aioe.org>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

    > Od ilu lat masz smyrofony ze składanym ekranem?
    > Skąd wiesz, że od tego ekranu, który się składa i rozkłada za 50 lat
    > nie wypadną ci zęby?

    Twoja skleroza wymaga zapomnienia tych "paru" lekarstw dopuszczonych do
    obrotu których za duże efekty uboczne wyszły (zostały dostrzeżone/potwierdzone)
    po latach? Szczepionka Pfizera to nie ma był przełomowy skok naprzód?
    Czy jest plan wprowadzenia obowiązku posiadania smartfona ze składanym
    ekranem? Skoro "Chcącemu nie dzieje się krzywda" to "Zmuszający bierze
    odpowiedzialność na siebie".

    --
    A. Filip