  • Data: 2022-01-14 06:25:29
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No więc przekonanie społeczne było i nadal w jakimś stopniu jest takie,
    > że ta skuteczność dotyczy takiego ograniczenia namnażania wirusa w
    > organiźmie, aby nie tylko nie doszło do rozwoju choroby czy to
    > objawowego czy bezobjawowego), ale też żeby nie było łatwego
    > przenoszenia (jego ilość w płynach ustrojowych jest bardzoe niska). Więc
    > jak media i farma pitoliły na okragło, że taka a taka szczepionka jest
    > skuteczna w 98% to odbiór społeczny tego był taki, że również
    > prawdopodobieństwo przenoszenia (typową drogą) będzie na odpowienio
    > niskim poziomie.

    Bo przecież tak właśnie jest. Szczepionka działa (lub powinna działać)
    na zasadzie blokowania namnażania się wirusa, więc istonieilość wirusa w
    płynach ustrojowych będzie niewielka - tyle co się dostało do organizmu
    z zewnątrz.

    > Wtedy w tamtej dyskusji do której się tu wcześniej odwołałem,
    > powiedziałem mądrym medykom, że jak stan faktyczny jest taki, to nie ma
    > szans na zakończenie epi/pandemii. Bo pamiętajmy też, że powszechna
    > narracja ten rok temu była taka, że gadało się w kółko o odporności
    > stadnej po przekroczeniu poziomu 60-80% zaszczepionych i, że niech się
    > wszyscy zaszczepią to problem zniknie.

    Zaraz się dowiesz, że nikt tak nie mówił:P

    > Nb. mozna sobie wyobrazic szczepionkę chroniącą przed zakażeniem, a już
    > szczególnie przy technologii mRNA.

    Wszytkie szanujące się szczepionki chronią przed zakażeniem.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.