    Date: Sun, 9 Jan 2022 16:28:17 +0100
    Subject: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <Y7qBJ.1477562$LNrd.1043425@fx09.ams1> <a...@w...eu>
    <zDqBJ.1477566$LNrd.831026@fx09.ams1>
    <61d7646d$0$29057$65785112@news.neostrada.pl> <gFKBJ.5$Imt7.3@fx09.ams1>
    <sr95k9$709$1@gioia.aioe.org> <AI4CJ.3683$uD6a.2365@fx07.ams1>
    <src2hc$4eg$1@gioia.aioe.org>
    <61d99b65$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>
    <srcmve$1tul$1@gioia.aioe.org>
    <61d9e639$0$525$65785112@news.neostrada.pl> <srd5au$7rk$1@gioia.aioe.org>
    <61da910e$0$518$65785112@news.neostrada.pl> <srelqe$4gl$1@gioia.aioe.org>
    From: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.01.2022 o 13:52, Kviat pisze:

    > Nic nie spadło.
    > https://szczepienia.pzh.gov.pl/bezpieczenstwo-immuno
    gennosc-i-skutecznosc-szczepionki-mrna-comirnaty-u-n
    astolatkow-w-wieku-12-15-lat/?wersja=dla-pacjentow

    No ale tu u młodzieży. A tam było 100% wśród dorosłych i wisiało dalej
    jak koło 25% procent worków to byli zaszczenipieni. No dobra - a to to
    pisali "naukowcy" czy zaledwie "eksperci". Bo coś widzę, że "naukowcy"
    się pochowali, ewentualnie jak się okaże że się mylą to okazuje się, ze
    to żadni "naukowcy" nie byli tylko przebierańcy;)

    > Może mnie pamięć zawodzi, ale ja pamiętam, że od samego początku moderna
    > podawała 90% skuteczności (czy coś takiego).

    Przeciw zakażeniu. Przeciw hospitalizacji i zgonom, wszyscy bez wyjątku
    mieli 100%. Tylko teraz jak się zesrało, to się okazuje, że to żadni
    "naukowcy";)

    > Ta 100% skuteczność była podawana dla konkretnych grup, w konkretnych
    > badaniach - na co wskazywały RZETELNE, zrecenzowane badania naukowe
    > przeprowadzone zgodnie ze sztuką, zgodnie z aktualnym stanem rozwoju
    > epidemii itd.

    Czyli jednak naukowcy?

    > Żaden normalny naukowiec nie twierdził, że jeżeli szczepionka w danej
    > grupie wiekowej, na dany konkretny wariant wirusa, w danym konkretnym
    > rzetelnym badaniu wykazywała 100% skuteczności, to w innych warunkach i
    > w innym badaniu też tak będzie.

    Czyli naukowcy od zawsze mówili, że 100% ale w labolatorium a tak
    naprawdę to chuj wie?

    > To nie tak.
    > Nie o to chodzi, że naukowcy "spierają się" o % skuteczności. Nie ma w
    > tym nic dziwnego. Nie ma takiej opcji, żeby badania przeprowadzane na
    > różnych grupach, chociaż nawet w tym samym wieku (np.70+ - ale w różnych
    > krajach) dawały identyczne wyniki.

    A jednak na stronie PZH wisiało wyraźnie 100%... Patrz nawet mam -
    zaczyna się od "eksperci podkreślają";)
    https://web.archive.org/web/20211122171500/https://s
    zczepienia.pzh.gov.pl/najlepsza-szczepionka-przeciw-
    covid-19-to-ta-ktora-masz-szanse-sie-zaszczepic/

    > Szury kwestionowali (i nadal kwestionują) skuteczność szczepionki - że
    > jest nieskuteczna.

    O wypraszam sobie. Ja jestem szurem pełną gębą (mam certyfikat od bruna
    i ghosta):P Konkretnie wychodzi na to że jej skuteczność nie jest nawet
    w przybliżeniu żródłom z tamtego raportu.

    > Co jest kłamstwem. Nie ma żadnych wątpliwości, że szczepionki są skuteczne.

    Tu bym uważał. Bo udział zaszczepionych w nowych przypadkach to już się
    niebezpiecznie do procentu wyszczepienia zbliża:P Zaraz trzeba będzie
    krzyczeć, że przecież nikt nigdy nie obiecywał ani nie można oczekiwać,
    że szczepionka miałaby w zauważalny sposób zapobiegać zakażeniu:p Więc w
    porównaniu z tym co miały zapewnić są... no są nieskuteczne.

    > W którym miejscu miały rację?

    Za ena dwóch się nie skończy i trzeba będzie brać co pół roku/trzy
    miechy, że szczepionka będzie miała ograniczoną skuteczność bo wizus
    zmutuje. I nie mów, że to nie było uznawane za szurskie postawy,
    pobodnie jak że nie było oficjalną wersją że szczepionka ma zapobiegać
    zakażeniom i transmisji. Miała.

    > Najwyraźniej moja definicja szura nie do końca pokrywa się z Twoją.

    Dla mnie definicja szura niebezpiecznie zbiega się z jakimkolwiek
    kwestionowaniem oficjalnej wersji. Kto ma rostrzygać? Ty czy "szur"?

    > Czym innym jest dyskusja o stopniu skuteczności, a czym innym
    > zaprzeczanie faktom i bezczelne kłamstwa - wbrew faktom naukowym.

    Polecam ci poczytać wątki na pręgierzu z udziałem moim i bruna. W
    skrócie bruno wraz kłamczuszkiem kraską twierdzą, że zaledwie 6% (albo
    5) osób które orzebywają w szpitalach albo zmarły było zaszczepionych,
    podczas gdy wskaźnik ten wynosił około 25%. Była to manipulacja - dane
    nie były aktualne a "od początku szczepień". Za zwrócenie uwagi że to
    manipulacja zostałem szurem:P Przy delikatnej akceptacji obserujących.
    Także tentego.

    > Jeżeli ktoś twierdzi, że Ziemia jest płaska, to nie masz żadnych
    > wątpliwości, że jest szurem.

    Przecież każdy kto kwestionuje oficjanlą skuteczność szczepionek jest z
    definicji płaskoziemcą:P

    > Nie o to mi chodziło, albo niejasno napisałem. Spekulowałem jaki mógł
    > być powód.

    Mniejsza o to jaki był. Przedstawiono nieprawdziew (uproszczone;)
    informację i poprato je bliżej nieokreślonymi badaniami i ekspertami. Po
    czym okazało się, ze umiarkowane szury (abonament co pół roku, dalsza
    transmisja) miały rację.

    > Nie wiem, czy w tych oficjalnych przekazach celowo kłamano, czy po
    > prostu niefrasobliwe dokonywano uproszczeń - by komunikat ludzie mogli
    > przyswoić. Przypuszczam, że to drugie i uważam, że to był błąd.

    No więc należy teraz głosno sobie powiedzieć, że oficjalne "dane" i
    przekaz mediów były błędne, a szury miały rację - choć może przypadkiem
    i na chłopski rozum ale jednak. I ty chcesz zakazać głoszenia poglądów
    szurom a nie żądać wyjaśnień od "miniętych z prawdą"?

    > Wielokrotnie widziałem, że jakiś szur coś tam twierdził, dawał linka do
    > do badań jakiegoś instytutu naukowego, prawdziwego instytutu, do
    > prawdziwych wyników badań. Publikacja wyników badań w j.angielskim, albo
    > niemieckim. Czyli "podpierał" swoje twierdzenie środowiskiem eksperckim.

    Nie przeczę. Choć muszę przyznać że jeszcze częściej robili to
    entuzjaści "wersji oficjalnej". Może dlatego że z prawdziwymi szurami w
    dyskusję się nie wdawałem.

    > Szur pisze: "naukowcy wykazali, ze szczepionki są nieskuteczne" - albo
    > coś w tym stylu. Daje linka do źródła.

    Dokładnie tak samo jak fanatycy z drugiej strony.

    > Żaden problem. Zablokowali kogoś za coś takiego?

    Nie wiem. Ale ponoć szurów mają blokować. Pół roku temu takie
    twierdzenie było szurskie:P

    > No i naukowcy na te przesłanki wskazywali. A to, że zostali potraktowani
    > jak zostali, to inna sprawa.
    >
    > Oglądałeś Don't Look Up? :)

    No oglądałem. Zwracam też uwagę na pewnego zawsze uśmiechniętego gościa;)

    > Za bezczelne bzdury przeczące faktom.

    No kiedy wyszło że mieli rację:P Dwie dawki nie stykają, musisz mieć
    abonament, bo jak nie to cię bezprawnie pozbawią praw człowieka. No i
    też mieli rację - sądy przyznają że bezprawnie:P Niedobre szury:P

    > Na pewno duża część do spisku braku kompetencji :)

    Podważanie kompetencji ekspertów to szurstwo:P

    > Chyba jednak nie to :)

    No jak nie - pan szczęść boże sugeruje że niedzielski nie potrzebuje już
    kamizelki ratunkowej to wszyscy się oburzyli:P

    > Nauka cały czas kwestionuje szurskie postulaty.
    > Jedno zdjęcie Ziemi z kosmosu kwestionuje wszystkie szurskie postulaty
    > dotyczące kształtu Ziemi. Udało się?

    Przecuież na zdjęciu jest właśnie płaska! :P

    > Coś w tym jest ;)
    >
    > https://natemat.pl/354647,instytut-powolany-przez-gl
    inskiego-finansuje-portal-z-teoriami-spiskowymi

    No i sam widzisz...

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.