  • Data: 2022-01-09 08:38:54
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.01.2022 o 00:05, Kviat pisze:

    > Pisałem ogólnie, ale faktycznie niektórym by się przydało odmówić :P

    No ale wypadałoby jakąś podstawę prawną podać. A z tym kiepsko.

    > Naukowcy tak twierdzili, czy taki przekaz przebił się do mediów od... no
    > nie wiem... polityków... ministrów zdrowia... ich rzeczników prasowych?
    > Bo to chyba trochę inny problem i inny temat.

    Ekspertów. Takie były oficjalne "dane". PZH to jeszcze naukowcy czy już
    politycy, bo jakiś miesiąc temu spadło z ich strony "raport o 100%
    skuteczności przeciw hospitalizacji i zgonom na covid? Ci co je
    kwestionowali byli kwalifikowani jako "szury". I nie, nie jest to inny
    temat bo na tej podstawie chciałbyś komuś zabraniać wolności wypowiedzi
    lub pozbawiać ludzi prawa do leczenia.

    > Więc to problem z oficjalnymi zapewnieniami,

    Odwaracasz alika ogonem. Przecież właśnie postulowałeś, żeby szurom
    odebrać prawo głosu. A szury... miały rację.

    > Pewnie ktoś gdzieś stwierdził, że ludzie są zbyt tępi i nie zrozumieją
    > dlaczego naukowcy się "spierają", czy skuteczność wynosi 76%, czy może
    > 67%, czy może 86% (co z nich za naukowcy, że nie mogą się zdecydować...
    > pewnie się nie znają) i poszło w świat zaokrąglenie do 100 (przecież
    > polityk nie może obiecać, że wybuduje autostradę w 76 procentach, bo
    > jeszcze przegrałby wybory, to nić, że inżynier twierdzi, że nie zdążą,
    > będziemy się martwić po wyborach, a ludziom powiemy, że autostrada
    > będzie, nie takie rzeczy łykali).

    Czyli oficjalnie kłamano i popierano to środowiskiem "eksperckim i
    naukowym". A tych chciałbyś odebrać wolność słowa tym co to (jak się
    okazało słusznie) kwestionowali.

    > Tak to jest, jak ludzi traktuje się jak bezmyślną gawiedź i nie podaje
    > rzetelnych, zgodnych z wiedzą naukową przekazów.

    To też nie do końca tak było. Po prostu sami "naukowcy" nie wiedzieli
    jak jest. Więc gadali od sasa do lasa, a wybierano po prostu pasujące
    wyniki. Jak komuś nie pasowało to zostawał szurem.

    > Tak samo z maseczkami. Na początku przekaz zero-jedynkowy, że skuteczne,
    > a potem jakiś szur wyskakuje, że jednak przepuszcza 67% - więc
    > nieskuteczne.
    > To nic, że nie przepuszcza 23%, a więc daje większą skuteczność niż brak
    > maseczki, przekaz idzie, że nieskuteczne...

    Ale jak ktoś mówi, że nie naukowego uzasadnienia dla noszenia na
    przykład 8 godzin w pracy to szur - prawda?

    > A czy to naukowcy twierdzili, że na dwóch dawkach się skończy?

    No więc w czym problem jak "szur" twierdzi, że "na dwóch się nie
    skończy", skoro nie ma przecież żadnej wersji że ma się na dwóch skończyć:P

    > Przecież szczepionek nie opracowują debile, tylko ludzie, którzy się na
    > tym znają i wiedzą, że to nie pierwsza szczepionka jaką wymyślili.

    No właśnie ten optymizm jest.... zaskakujący, bo przecież wiedzą, że do
    tej pory nie udało się wytworzyć trwałej odporności na przeziębienie czy
    grypę. Więc w zasadzie to były przesłanki, żeby zgadywać, że skończy się
    to raczej tak jak się skończyło.

    > To nie jedyna szczepionka w historii, która wymaga dawek przypominających.

    No właśnie... Wiec za co chcesz "karać" szury?

    > Pokaż mi naukowca, który pracował nad tymi szczepionkami, który
    > twierdził, że ma 100% skuteczność i wystarczą dwie dawki do końca życia.
    > Takie stwierdzenie to blamaż w świecie naukowym i żaden poważny
    > naukowiec by się nie odważył.

    Czyli cały "globalny rząd" należy do spisku;)

    > Wziąć za dupę tych, którzy takie rzeczy pieprzyli.

    No przecież właśnie to cały czas postulują "szury". Jeden nawet
    proponował konkretnie to wszyscy się oburzyli:P

    > Pokaż mi jakiegoś naukowca od wirusów, który twierdził, że nie będzie
    > mutować. Musiałby być kretynem i samobójcą (w świecie naukowym). Nawet
    > ja wiem, że wirusy mutują.

    Mam propozycję - pogadaj z brunem na pręgu. Niby rozsądny gość a jednak...

    > Zły piar nauce zrobili politycy i media, a nie naukowcy.

    Jakoś nie słyszałem prostestów środowiska naukowego. Może dlatego, że
    jak ktoś protestował to zostawał szurem.

    > Co naukowcy są winni, że media wolą gadać z jakimiś pseudo-ekspartami,
    > od których odcinają się nawet ich macierzyste uczelnie?

    Ok - czyli reasumując - nauka nie kwestionowała tych szurskich
    postulatów wymienionych powyżej? Mamy po prostu do czynienia ze
    światowym spiskiem elit i mediów, którzy ubrali się w "ekspertów" i
    usiłowali okłamać ludzkość:P I ty chcesz szurom zabranać wolności
    wypowiedzi? ;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.