  • Data: 2022-01-09 11:49:25
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.01.2022 o 11:09, A. Filip pisze:

    > To ty wiesz i zacytujesz "słowo w słowo" konkretne treści za które FB
    > ich wywali *i FB mówi że za nie bardzo konkretnie wyrzucił* oczywiście
    > nie w trybie sądu kapturowego?

    https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/blokada-profil
    -konfederacja-facebook

    "- W zgodzie z tymi zasadami usunęliśmy stronę Konfederacji, która
    wielokrotnie naruszała Standardy społeczności, w szczególności dotyczące
    zasad walki z COVID-19 i środków ostrożności z tym związanych oraz mowy
    nienawiści - dodała. Wyliczono, że na fanpage'u partii zamieszczano
    ,,fałszywe twierdzenia o tym, że maski nie ograniczają rozprzestrzeniania
    się choroby, że śmiertelność COVID-19 jest taka sama lub niższa niż
    grypy, a także że szczepionki na COVID-19 nie zapewniają żadnej
    odporności i są nieefektywne", a także ,,treści bezpośrednio atakujące
    inne osoby na podstawie tzw. cech chronionych, takich jak narodowość czy
    orientacja seksualna".

    "- Nie jest tak, że blokady dotyczą tylko lewicy albo tylko prawicy.
    Dotyczą bardzo zróżnicowanych treści i środowisk. Istnieją badania
    wskazujące na przykład, że szczególnie często ich ofiarą pada na
    platformach społeczność LGBT+, co naturalnie nie pasuje do narracji,
    która - mam wrażenie - dominuje w Polsce, gdzie tak zwana prywatna
    cenzura dotyka głównie środowiska konserwatywne."

    "Konsultant biznesowy i specjalista od komunikacji internetowej i
    digital marketingu Wojtek Kardyś podkreśla, że Facebook ma prawo
    blokować użytkowników, niestosujących się do jego regulaminu. - Proszę
    sobie wyobrazić: jesteśmy na przyjęciu w gościach, nagle zamiast
    rozmawiać kulturalnie, krzyczymy i rzucamy drinkami w ludzi. Co robi
    właściciel mieszkania? Usuwa nas z pomieszczenia, ponieważ nie stosujemy
    się do przyjętych zasad, na które zgodziliśmy się, wchodząc do
    mieszkania. Jeżeli ktoś zgodził się na pewien regulamin, powinien go
    przestrzegać. Meta w oświadczeniu napisało, że ostrzegało wielokrotnie
    Konfederację, jej administratorzy mogli się spodziewać takich kroków -
    tłumaczy."

    "Kardyś przypomina, że Donald Trump miał o wiele więcej obserwujących, a
    usunięto go z Facebooka i Twittera za podżeganie do nienawiści. - Nie
    rozumiem głosów oburzenia, między innymi wiceministra cyfryzacji, że
    będzie starał się, by profil wrócił, bo partia polityczna powinna mieć
    możliwość zgody rozmowy z wyborcami. Tak, ale jeśli chcecie krzyczeć na
    wyborców i rzucać w nich drinkami, to zróbcie swoją domówkę. Macie
    Albiclę, ona pozwala na wrzucanie dezinformacji na temat COVID-19. Tam
    piszcie te rzeczy, ale nie na Facebooku, bo łamie to regulamin -
    podkreśla ekspert. Czy jednak Facebook nie zmonopolizował przestrzeni
    publicznej? - Konfederacja złamała regulamin - podkreśla Kardyś. - Nie
    chcę rozmawiać z ludźmi, którzy podżegają do nienawiści rasowej czy
    dezinformacji na temat COVID-19. Facebook nie zbanuje każdego, kogo by
    chciał, to wywołałoby międzynarodowy skandal. Nie rozmawiajmy o wolności
    słowa, tylko o tym, jak nisko upadli politycy i jak ich język w
    komunikacji w social media osiągnął dno. Portale społecznościowe muszą
    usuwać ich oficjalne fanpage'e, nie dziwi mnie to - dodaje."

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr