  • Data: 2022-01-07 13:09:14
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    alojzy nieborak <a...@g...com> pisze:

    > O tym mówisz?
    > https://m.demotywatory.pl/5047636

    No przecież w każdym kraju "zachodkowi nieprzyjaznym" deklaracja
    prezydenta USA o sfałszowaniu wyborów byłaby rozstrzygającym dowodem na
    sfałszowanie wyborów a prezydent USA by stanowczo potępił brutalny atak
    na pokojowych demonstrantów protestujących przeciw fałszowaniu wyborów,
    nieprawdaż? :-)

    To że USA/FB taniej/prościej wychodzi wycenzurować zamiast przekonać
    bardzo wiele mówi o USA i FB. A o przekonującym opierdalaniu ChRL,
    Rosji, ... za cenzurę internetu też wspomnę. FB *pośrednio* wychodzi na
    wielkiego przyjaciela Wielkiego Chińskiego Firewall IMHO,

    Obecne interpretacje kogo ogranicza poprawka o wolności słowa w USA są z
    czasów gdy w praktyce tylko rządy federalny lub stanowe mogły się
    skutecznie na tą wolność zamachnąć. IMHO FB z palcem w dupie *też*
    przekracza ten próg. Mam im życzyć szybkiego katastrofalnego spadku
    udziału w rynku zamiast "doregulowania"? Dla mnie może być.

    --
    A. Filip