  • Data: 2022-01-07 15:28:17
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność [Walka cenzurą z schizofrenią bezobjawową trwa?]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

    > Bredzisz, bo nie masz pojęcia o czym piszesz.
    >
    > Jest spora grupa ludzi, których nie da się przekonać, że czarne jest
    > czarne, a białe jest białe.
    > [...]

    A ty pierdoło nie rozumiesz że co się nie zrobi to tacy będą a liczy się
    żeby ich i tych na których wpłyną było (bardzo) mało bez wprowadzania
    cenzury czyli ulubionego narzędzia tanich totalitarnych partaczy?
    Dla kluczowych kwestii takich jak to czy wybory zostały sfałszowane w
    prawdziwej wyborokracji wystarczy trzymać procent "niewierzących" na
    poziomie góra pojedynczych promili. Dla mniej kluczowych spraw wystarczą
    góra pojedyncze procenty.
    W USA jak raz wiarygodność wyborów (prezydenta) została szerzej+
    podważona to "reperkusje" na 80% będą przez dziesięciolecia a
    cenzurowanie tylko je wzmocni/wydłuży *na długą metę*.
    Chcą usańce sami pod sobą dołek kopać? Mi niespecjalnie przeszkadza.

    W PRL była cenzura i (prawie) wszyscy byli za PZPR w ocenzurowanych mediach!
    Gdzie jest teraz PRL i PZPR? Czy PRL padło przez niedostatek cenzury? ;-)

    --
    A. Filip