  • Data: 2022-01-07 15:58:54
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność [Walka cenzurą z schizofrenią bezobjawową trwa?]
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.01.2022 o 15:49, A. Filip pisze:

    > Twoja fiksacja na punkcie zdrowia (psychicznego) trwa? Jak rozumiem nie
    > bez (solidnego) powodu?

    Dobrze rozumiesz, ale chyba masz krótką pamięć, bo tłumaczyłem ci to już
    wielokrotnie, więc specjalnie dla ciebie przypomnę.
    Zależy mi na zdrowiu psychicznym ludzi dla mojego własnego
    bezpieczeństwa. I bezpieczeństwa moich bliskich i przyjaciół.
    Czy to jest dla ciebie wystarczająco solidna podstawa?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr