    From: "stroke" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bezpodstawne wzbogacenie ?
    Date: Wed, 11 Sep 2002 19:27:30 +0100

    troche to nie tak ...
    POmyłka nastapiła nie w banku a w firmie spedycyjnej. Jedyna wina banku to
    to ze nie zweryfikowali danych osobowych z numerem konta. Poprostu przelali
    pieniądze na konto podane przez firme. Klient który miał otrzymac pieniądze
    i tak je dostanie, stratna bedzie firma która popełniła błąd. Wydaje mi sie
    ze od teraz to sprawa miedzy firma a panem X. Ale co firma moze zrobic ?