  • Data: 2006-01-07 16:17:19
    Temat: Re: becikowe-jak to jest?
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    @dams napisał(a):

    > Więc ubezpiecz sie również na ryzyko : utraty pracy , choroby (typu
    > rak), choroby swojego dziecka (np kalectwa) itd itp a państwo niech
    > dalej podnosi podatki - ale twoja czekolada dla dziecka niech
    > "zostanie" w Twoich rekach

    Jeśli ja się ubezpieczę od wszelkich nieszczęść, to moja sprawa, moje
    ryzyko i moje pieniądze. Nie zgadzam się natomiast na podnoszenie MI
    podatków, żeby KTOŚ mógł się beztrosko rozmnażać. Skoro ja mogę
    zapanować nad swoim życiem, to KTOŚ też może. Nie widzę powodu, dla
    ktorego ja miałabym odpowiadać za czyjąś niefrasobliwość.

    Justyna